Про мене


      Думка живе в творчій праціось найважливіше вираження педагогічної майстерності, завдяки  якій освіта робить людину розумною.
                                                                                     В.О.Сухомлинський
Загальні відомості про вчителя
Прізвище, ім’я, по-батькові вчителя  Приймак Тамара Федосіївна
Дата народження 10.03. 1954
Освіта вища
Навчальний заклад, який закінчив Кіровоградський державний педагогічний інститут імені О.С.Пушкіна
Факультет   фізико-математичний  рік     1976_
Спеціальність за дипломом    вчитель фізики і математики
Кваліфікація за дипломом    спеціаліст
Посада  вчитель фізики, математики та астрономії
Педагогічний стаж    39 років
Курсова перепідготовка  КОІППО, 2013 рік, курси вчителів фізики, математики, астрономії, природознавства








Оцінка професійної діяльності вчителя

Про мене
Хто я? Людина звичайна, що знайшла своє покликання
           І вже 40 років працюю у школі, за що вдячна безмежно я долі.
Я навчаю дітей і навчаюся з ними сама, бо вдосконаленню меж нема.
Та й  дорогу здолаєш лише якщо йти, лиш дорога веде усіх нас до мети.
Маю певні нагороди й звання, та найдорожчі для мене учнівські знання.
Були злети в роботі – переможці різних конкурсів знань,
І невдачі – коли учні не виправдовували сподівань.
Та й доручень за час цей було немало, і колегам завжди допомагала
В конкурсах різних рівнів участь приймала,
Що удосконаленню власних знань сприяло.
Та найперше – про змістовні, цікаві уроки я дбала
То ж багато літератури вивчала.
Методичні вказівки розробляла, конспекти уроків складала
Окремі напрацювання корисними визначали і збірниках та журналах друкували.
Ще й сьогодні вважаю, що знаю не все,
Адже зміни в суспільстві і зміну в освіті несе
Тому продовжую над власною освітою працювати
І нові педагогічні технології (як, наприклад, веб-квест) вивчати
Щоб самодостатніх, компетентних особистостей формувати.
Уже зараз інтерактивні технології використовую
Розвивальне, проблемне, діяльнісне навчання застосовую.
Бо лише так предметну компетенцію можна сформувати
Та сьогоднішню інертність до навчання у дітей подолати.
На уроках використовую різні методи і прийоми
І проблемні, й дослідницькі , і частково-пошукові.
Місце роботи – кабінет фізичний, куди на уроки поспішають учні звично
Адже тут їх чекають відкриття чудові, презентації навчальні й теорії нові
Прагну урок кожен провести  доступно й цікаво,
Досліди їм пропоную й розвивальні вправи
До позакласної роботи з предметів учні вже звичні
Щороку – тижні науки, конкурси, проекти і фізичні і математичні і екологічні
           Як класний керівник – і справедлива, і добра, і строга
Так кажуть учні – мої проблеми і моя допомога.
           Разом ми працюємо і відпочиваємо, і свята готуємо, гостей зустрічаємо.
Та все ж хотілося більше можливостей мати
Щоб на сучасному рівні предмет викладати
А насправді, хоч і стажу вже майже сорок, та хвилююсь як і завжди,
Як заходжу у клас де діти щоуроку виносять вердикт,
З завмиранням дивлюся в очі, спалахнув у них вогник, чи ні?
Хай замислені будуть, тривожні, лиш байдужих не треба мені.
Тих, кому віддаю серце й душу, зустрічаю вже серед колег,

То ж подякувати долі я мушу, що до школи привела мене.

Немає коментарів:

Дописати коментар